Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4060
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
@MychQQQ - nie sądzę, by EA posunęła się do takiego kroku - to byłby trochę strzał w stopę (własną) - ryzykowaliby oskarżenia o postępowanie monopolistyczne, podobne do działania Microsoftu, który uniemożliwił innym firmom produkcję konkurencyjnego oprogramowania kompatybilnego z produktami własnymi, zmuszając użytkowników do kupna oprogramowania od tylko jednego wytwórcy. Była o to batalia sądowa, którą jak pamiętam - Microsoft przegrał.
EA zresztą już przerobiła temat jak Michał słusznie zauważył - z SimCity. Ktoś inny zrobił to o niebo lepiej, dając nam grę SkyLines
Życzę Adamowi Masse dużo dobrego, a przede wszystkim - dużo energi i pomysłów na zrealizowanie tego fantastycznego projektu.
Żeby nie było offtopu - na tym filmiku pokazane jest co nieco - m innymi dowolne powiększanie (poszerzanie) okien i dopasowywanie firanek. Niestety - nie zauważyłam, bu okna były "otwieralne" Film początkowo pokazuje TS4 - info po to byście się nie zrazili, że to jakaś pomyłka.
EA zresztą już przerobiła temat jak Michał słusznie zauważył - z SimCity. Ktoś inny zrobił to o niebo lepiej, dając nam grę SkyLines
Życzę Adamowi Masse dużo dobrego, a przede wszystkim - dużo energi i pomysłów na zrealizowanie tego fantastycznego projektu.
Żeby nie było offtopu - na tym filmiku pokazane jest co nieco - m innymi dowolne powiększanie (poszerzanie) okien i dopasowywanie firanek. Niestety - nie zauważyłam, bu okna były "otwieralne" Film początkowo pokazuje TS4 - info po to byście się nie zrazili, że to jakaś pomyłka.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3564
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Trafiłem dziś na ankietę twórców Paralives dotyczącą kultury, historycznych strojów czy fryzur. Gdyby ktoś chciał się zapoznać to łapcie linka 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform
- Załączniki
-
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3564
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Znalazłem przypadkiem profil na Re-edit, wygląda na oficjalny info o Paralives i info o możliwym (planowanym?) dodaniu funkcji niepełnosprawności do gry.
Ciekaw jestem co sądzicie o niepełnosprawności w symulacji życia, w tym wypadku w Paralifes. Sam mam mieszane uczucia do takich rzeczy jak niepełnosprawność podobnie jak do symulowania ekstremalnej biedy i jedzenia ze śmietnika (vide ostatni wynalazek do Sims4) ale z drugiej strony takie rzeczy mogą jakoś delikatnie urealniać taką symulacje.
Wedle infosa znalezionego dziś przypadkiem ,rozważana jest możliwość niepełnosprawności i chyba nawet związanych z tym umiejętności.
Moim zdaniem? Osobiście bardziej czekam na jakieś nowe info o trybie budowy domu, że tak dyplomatycznie odpowiem
Infos stąd: https://translate.google.com/translate? ... &sandbox=1
Ciekaw jestem co sądzicie o niepełnosprawności w symulacji życia, w tym wypadku w Paralifes. Sam mam mieszane uczucia do takich rzeczy jak niepełnosprawność podobnie jak do symulowania ekstremalnej biedy i jedzenia ze śmietnika (vide ostatni wynalazek do Sims4) ale z drugiej strony takie rzeczy mogą jakoś delikatnie urealniać taką symulacje.
Wedle infosa znalezionego dziś przypadkiem ,rozważana jest możliwość niepełnosprawności i chyba nawet związanych z tym umiejętności.
Moim zdaniem? Osobiście bardziej czekam na jakieś nowe info o trybie budowy domu, że tak dyplomatycznie odpowiem

Infos stąd: https://translate.google.com/translate? ... &sandbox=1
- Załączniki
-
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Ankiete wypełniłam, co do niesprawności jestem zdecydowanie na nie. Nie chcę tego w grze bo to smutne, a biorąc pod uwagę co sadystyczne dzieciątka w ramach rozrywki potrafią zrobić czasem z simami, to tym bardziej nie.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
Alex Masse i spółka długo niczego nie publikowali. Teraz nowość - cykl dnia i nocy
Na dokładkę żartobliwe możliwości (cyt.) - " Oglądaj piękny zachód słońca. Ciesz się dłuższymi dniami w lecie. Zmodyfikuj grę, aby dodać drugą gwiazdkę w Układzie Słonecznym. Zmodyfikuj grę, aby zastąpić słońce twarzą Doggo (firmowego psa):

Na dokładkę żartobliwe możliwości (cyt.) - " Oglądaj piękny zachód słońca. Ciesz się dłuższymi dniami w lecie. Zmodyfikuj grę, aby dodać drugą gwiazdkę w Układzie Słonecznym. Zmodyfikuj grę, aby zastąpić słońce twarzą Doggo (firmowego psa):
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3564
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Akurat zauważyłem nie dawno i tez chciałem się tym podzielić
Miodne jak dla mnie, wreszcie widac trochę świata a grafika choć jeszcze nawet nie w wersji alfa to już lepsza niż na pierwszych obrazkach z gry.
Latarnia morska zdradza zapowiadane możliwości budowlane; cieszy nie tylko to że jest dość wysoka ale i to że faktycznie ma okrągłe ściany. Otoczenie z falującymi trawami wydaje się bardzo żywe.
Więcej takich filmików a EA stanie na głowie np dając wreszcie kręcone schody w aktualizacji bez dalszego czekania nie wiadomo na co (oby szybko)

Latarnia morska zdradza zapowiadane możliwości budowlane; cieszy nie tylko to że jest dość wysoka ale i to że faktycznie ma okrągłe ściany. Otoczenie z falującymi trawami wydaje się bardzo żywe.
Więcej takich filmików a EA stanie na głowie np dając wreszcie kręcone schody w aktualizacji bez dalszego czekania nie wiadomo na co (oby szybko)

Kolejna ankieta Paralives do wypełnienia. Tym razem dot. orientacji seksualnych
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform
Wkrótce zespół Paralives przedstawi nowego parafolka Sebastiana. Jak piszą twórcy - ludzik ten został zaprojektowany wspólnie z Patronami i teraz wprowadza się do nowego domu 
Ponadto Alex Masse poinformował, że została zatrudniona nowa osoba - Alicja animatorka 3D A. Pani tak pisze o sobie:
"Cześć!
Tak się cieszę, że mogę być częścią tej niesamowitej przygody jaką jest Paralives, że nie ma innego projektu, nad którym chciałabym pracować więcej niż ten.
Zawsze byłam (jak wszyscy w zespole) wielkim fanem gier symulacyjnych, zaczęłam grać bardzo wcześnie w pierwsze gry sims i od tamtej pory kupiłam KAŻDY pojedynczy dodatek. To była naprawdę duża część mojego dorastania i to, co zapoczątkowało moje zainteresowanie innymi grami.
Lubię też gry niezależne (Stardew Valley, Kynseed, Night in the Woods ...), gry budowlane (Parkitect, Planet Zoo ...), ale także wskaż i kliknięcia (Oxenfree, Broken Age, Deponia ... i specjalne wzmianka o starych <3).
Cóż, rozumiesz. Lubię gry wideo!
Bardziej od strony osobistej / zawodowej, o ile pamiętam, zawsze wiedziałam, że chcę zostać animatorem 3D. Pierwsza Toy Story była dla mnie naprawdę wielkim punktem zwrotnym, od razu wiedziałam, że chcę tchnąć życie w postacie i opowiadać historie.
Dlatego poszłam do szkoły artystycznej. Po ukończeniu studiów pracowałam na różnych polach: seriale, gry wideo, filmy ... I kochałam to każdego dnia. Moim celem dla Paralives jest zapewnienie płynnych, realistycznych animacji, które pomogą graczom zanurzyć się w grze, ale także takich, które sprawią, że pokochasz Parafolki, chcę aby animacje pomogły zdefiniować ich osobowości.
Naprawdę nie mogę się doczekać, aby przyczynić się do stworzenia bardzo żywego świata ze złożonymi interakcjami społecznymi, zabawnymi i kolorowymi postaciami niezależnymi! Czuję się tak szczęśliwa, że mogę być teraz częścią tej podróży. Uwielbiam fakt, że każdy jest tak kreatywny i codziennie wymyśla nowe niesamowite pomysły na grę, zawsze starając się jak najwięcej wcielić pomysłów społeczności.
Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak Paralives będą rosnąć i ewoluować, i jestem pewna, że Ty też.
Dziękuję za przeczytanie
"

Ponadto Alex Masse poinformował, że została zatrudniona nowa osoba - Alicja animatorka 3D A. Pani tak pisze o sobie:
"Cześć!

Tak się cieszę, że mogę być częścią tej niesamowitej przygody jaką jest Paralives, że nie ma innego projektu, nad którym chciałabym pracować więcej niż ten.
Zawsze byłam (jak wszyscy w zespole) wielkim fanem gier symulacyjnych, zaczęłam grać bardzo wcześnie w pierwsze gry sims i od tamtej pory kupiłam KAŻDY pojedynczy dodatek. To była naprawdę duża część mojego dorastania i to, co zapoczątkowało moje zainteresowanie innymi grami.
Lubię też gry niezależne (Stardew Valley, Kynseed, Night in the Woods ...), gry budowlane (Parkitect, Planet Zoo ...), ale także wskaż i kliknięcia (Oxenfree, Broken Age, Deponia ... i specjalne wzmianka o starych <3).
Cóż, rozumiesz. Lubię gry wideo!
Bardziej od strony osobistej / zawodowej, o ile pamiętam, zawsze wiedziałam, że chcę zostać animatorem 3D. Pierwsza Toy Story była dla mnie naprawdę wielkim punktem zwrotnym, od razu wiedziałam, że chcę tchnąć życie w postacie i opowiadać historie.
Dlatego poszłam do szkoły artystycznej. Po ukończeniu studiów pracowałam na różnych polach: seriale, gry wideo, filmy ... I kochałam to każdego dnia. Moim celem dla Paralives jest zapewnienie płynnych, realistycznych animacji, które pomogą graczom zanurzyć się w grze, ale także takich, które sprawią, że pokochasz Parafolki, chcę aby animacje pomogły zdefiniować ich osobowości.
Naprawdę nie mogę się doczekać, aby przyczynić się do stworzenia bardzo żywego świata ze złożonymi interakcjami społecznymi, zabawnymi i kolorowymi postaciami niezależnymi! Czuję się tak szczęśliwa, że mogę być teraz częścią tej podróży. Uwielbiam fakt, że każdy jest tak kreatywny i codziennie wymyśla nowe niesamowite pomysły na grę, zawsze starając się jak najwięcej wcielić pomysłów społeczności.
Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak Paralives będą rosnąć i ewoluować, i jestem pewna, że Ty też.
Dziękuję za przeczytanie

- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Chyba była bezrobotna w momencie jak znalazła te ogłoszenie Masse bo widac ze jest straszliwie wdzieczna za tą robotę. Mam nadzieje ze jest tak samo dobrym tworcą animacji graficznej jak specjalistka od podziekowań.
Daty nie ma kiedy to sie objawi?

ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
Może warto też przytoczyć historię Sebastiana, przedstawioną przy okazji prezentacji ludzika.
"Sebastiana wychowała babcia, która była fantastyczną kucharką. Nauczyła go wszystkiego, co wiedziała. Marzyła o otwarciu restauracji ze swoim wnukiem. Dorastając, Sebastian zaczął się buntować. Wpadł w złe nawyki i złe towarzystwo. Stracił kontakt z rodziną. Podczas imprezy ze swoimi wątpliwymi przyjaciółmi poznał Lucasa i rozpaczliwie się w sobie zakochali. Postanowili więc rzucić wszystko i uciec od swojego życia. Zaczęli podróżować po całym świecie, a Sebastian na nowo odkrył swoją miłość do jedzenia i rzadkich składników, zbierając wszędzie zioła i grzyby. Po pewnym czasie postanowili się ustatkować, pobrali i wspólnie adoptowali dziecko. Byli szczęśliwi, ale Lucas zginął w tragicznym wypadku. Sebastian jest teraz zdeterminowany, aby uratować swoją rodzinę i zapewnić swojemu dziecku świetlaną przyszłość. Chce wszystko naprawić i spełnić stare marzenie swojej babci o otwarciu restauracji. Jeśli chcesz dowiedzieć się o nim więcej, musisz zdobyć jego zaufanie i być może podzieli się z Tobą niektórymi ze swoich sekretów".
Mamy więc pierwszego nie tylko męskiego parafolka, ale na dokładkę ludka LGBT. Może wkrótce tez poznamy parafolkowe dziecko?
I jeszcze jedno, na co zwróciłem uwagę - jest mowa o prowadzeniu restauracji. Czyżby więc twórcy dołączyli do gry wątek prowadzenia własnego biznesu?
Odnośnie zaś samego Sebastiana. Też został stworzony w stylu kreskówkowym. Ciągle mam jednak nadzieję, że to się trochę zmieni, bo ogólnie nie za bardzo mi się podoba, chociaż (moim zdaniem) prezentuje się nieco lepiej od Maggie . Natomiast spodobała mi się animacja schodzenia z komody - jak na początkową fazę tworzenia ruchy są płynne.
Nadal trzymam kciuki i czekał na dalsze pokazy
"Sebastiana wychowała babcia, która była fantastyczną kucharką. Nauczyła go wszystkiego, co wiedziała. Marzyła o otwarciu restauracji ze swoim wnukiem. Dorastając, Sebastian zaczął się buntować. Wpadł w złe nawyki i złe towarzystwo. Stracił kontakt z rodziną. Podczas imprezy ze swoimi wątpliwymi przyjaciółmi poznał Lucasa i rozpaczliwie się w sobie zakochali. Postanowili więc rzucić wszystko i uciec od swojego życia. Zaczęli podróżować po całym świecie, a Sebastian na nowo odkrył swoją miłość do jedzenia i rzadkich składników, zbierając wszędzie zioła i grzyby. Po pewnym czasie postanowili się ustatkować, pobrali i wspólnie adoptowali dziecko. Byli szczęśliwi, ale Lucas zginął w tragicznym wypadku. Sebastian jest teraz zdeterminowany, aby uratować swoją rodzinę i zapewnić swojemu dziecku świetlaną przyszłość. Chce wszystko naprawić i spełnić stare marzenie swojej babci o otwarciu restauracji. Jeśli chcesz dowiedzieć się o nim więcej, musisz zdobyć jego zaufanie i być może podzieli się z Tobą niektórymi ze swoich sekretów".
Mamy więc pierwszego nie tylko męskiego parafolka, ale na dokładkę ludka LGBT. Może wkrótce tez poznamy parafolkowe dziecko?
I jeszcze jedno, na co zwróciłem uwagę - jest mowa o prowadzeniu restauracji. Czyżby więc twórcy dołączyli do gry wątek prowadzenia własnego biznesu?
Odnośnie zaś samego Sebastiana. Też został stworzony w stylu kreskówkowym. Ciągle mam jednak nadzieję, że to się trochę zmieni, bo ogólnie nie za bardzo mi się podoba, chociaż (moim zdaniem) prezentuje się nieco lepiej od Maggie . Natomiast spodobała mi się animacja schodzenia z komody - jak na początkową fazę tworzenia ruchy są płynne.
Nadal trzymam kciuki i czekał na dalsze pokazy

- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
No nie jest tragicznie choć mogloby być lepiej. CAS jest o 1000 kilomertrów z tylu za CASem Simsów, Nie ma opcji edycji twarzy co mnie bardzo martwi. . Mozesz wymieniac jej elementy ale edytowac tego nie mozesz. Mam nadzieje ze dodadza opcje edytora twarzy - to znacz jakieś suwaki. Tu lepiej twarze wygladaja niz w sim1 ale o stulecia z tylu za Czwórka. Ludzik jest nieproporcjonalnie zbudowany - grzechy pierwszych wersji simsów powtórzone. Za krótkie nózki w stosunku do tulowia. Może to oddaje proporcje w realu ale w grze to kiepsko wygląda. Ale moze mozna bedzie te nogi wydluzać? Cos tam było na starcie ze bedzie mozna zmieniac wzrost smów choc nie bardzo wierzew te obietnice z kosmosu z poczatków powstawania gry, To ze to styl kreskowki mnie nie przeszkadza ale brak suwakow i edytora twarzy to ogromny mininus dla mnie.
O ile w trybie budowy ta gra przebija TS4 i jest lepsza, o tyle w ludzikach i trybie ich twozenia tworcy simsy na razie ich pzebijaja razy 10 niestety.
O ile w trybie budowy ta gra przebija TS4 i jest lepsza, o tyle w ludzikach i trybie ich twozenia tworcy simsy na razie ich pzebijaja razy 10 niestety.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3564
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Elu, przy poprzedniej postaci pokazano zmniejszanie i zwiększanie wzrostu tzn całej sylwetki paraludzika więc to będzie napewno i to jest na wielki plus. Zakładam, że edycja twarzy będzie też bo faktycznie to by było dziwne (sądziłem też, że coś takiego tym razem będzie pokazane) ale na litość te OCZY :O On wygląda jak UFO z tymi oczami :O
Nie każdy chciałby a'la anime tudziez ufoka na starcie w grze więc mam nadzieję, że będzie można dać mniejsze a nóżki faktycznie... jak u kaczuszki
Sporo pracy faktycznie z tym mają jeszcze choć ogólnie taki trochę rysunkowy wygląd by mi nie przeszkadzał przy innych proporcjach.
Przedewszystkim cieszę się że prace postępują. Biznes w podstawce byłby super sprawą ale skoro obiecywane są nawet konie ,pojazdy czy pory roku (też w podstawce) to chyba i to jest możliwe
Nie każdy chciałby a'la anime tudziez ufoka na starcie w grze więc mam nadzieję, że będzie można dać mniejsze a nóżki faktycznie... jak u kaczuszki

Przedewszystkim cieszę się że prace postępują. Biznes w podstawce byłby super sprawą ale skoro obiecywane są nawet konie ,pojazdy czy pory roku (też w podstawce) to chyba i to jest możliwe

- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4060
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Byłam pełna uniesień i zachwytów nad możliwościami Paraświata... Ale te paraludki to nie moje klimaty. Brzydkie są po prostu, już nie mówię o oczach czy korpusiku, czy tym a la owłosieniu klaty... I jeśli tego wyglądu nie poprawią, to biada im!
Mam cichą nadzieję, że zmierzają w zupełnie innym kierunku, a ta żałosna ludkowa grafika to tylko dla zmyłki i uśpienia czujności przeciwnika! EA nie śpi!
Mam cichą nadzieję, że zmierzają w zupełnie innym kierunku, a ta żałosna ludkowa grafika to tylko dla zmyłki i uśpienia czujności przeciwnika! EA nie śpi!
Męski parafolk, aczkolwiek przyjęty dosyć pozytywnie, nie wzbudził takiego entuzjazmu co Maggie. No, nie da się ukryć, że wygląda dosyć dziwnie. Wielkie oczy, a małe stópki. Klata pirata, a reszta jakaś taka mikra. W dodatku utrzymany w kreskówkowym stylu totalnie wtapia się w tło pokoju. Gdyby nie płynny zeskok z szafki, to właściwie byłby niezauważalny. I to właśnie wystrój pomieszczenia wzbudził wśród fanów największe zainteresowanie. Zwrócono bowiem uwagę, nie tylko na możliwość zrobienia bałaganu na półkach, ale przede wszystkim na podłogę w kuchni. Jedna płaszczyzna a różne poziomy. Przy drzwiach wejściowych niższy (prawdopodobnie dwustopniowy) poziom, z kolei przed wejściem na schody na piętro poziom wyższy jednostopniowy. Zresztą proszę zobaczyć:
Trzeba przyznać, że Masse wykonuje dobrą robotę, bowiem to on zajmuje się stroną budowlaną gry. Czy pozostałe jej aspekty będą z czasem lepsze? Zobaczymy.
Trzeba przyznać, że Masse wykonuje dobrą robotę, bowiem to on zajmuje się stroną budowlaną gry. Czy pozostałe jej aspekty będą z czasem lepsze? Zobaczymy.
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Caly problem w tym ze nie wiadomo czy osoby odpowiedzialne za poruszanie sie paraludków "dopasują" te ruchy do tej budowlanki.Dlaczego nie ma w simach kreconych schodów do tej pory ? Prosta odpowiedź. Bo nikomu sie nie chce tworzyc interakcji do tych schodów dla maluchow, dzieci i doroslych. Dla jednych schodów szkoda kasy dla teamu od interakcji simów z obiektami... trzeba pamietac - ze to muszą być trzy interakcjedla kazdej gruoy wiekowej, bo schody maja trzy opcje wysokosci - jak sciany...
Tak ze Masse moze tworzyc sobie cudenka budowlane ale dla osob odpowiedzialnych za interakcje paraludkow z obiektami i za ich ruchy prawdopodobnie te schodki to ból głowy i zgrzytanie zębami, a nie zapomnijmy o psach i kotach bo i dla nich trzeba stworzyc takie same interakcje..
Niestety gra, to nie jest sama budowlanka ktora zdaje sie jest najlatwiejsza ale stworzenie oprogramowania dla tej budowlani by je do niej przyspawac. Kazdy obiekt uzytkowy w simsach czy krzeslo czy pólka ma przyczepiona interakcje dla kazdej grupy wiekowej, Jesli maluchy nie moga otwierac lodówki, to dlatego ze na lodowce nie ma tej interakcji dla maluchów.
CC obiekty tez maja takie interakcje identyczne jakie ma z obiekt na bazie ktorego CC powstało. Gdy EA zmienia aktualizacją te interakcje na obiektach to CC stworzone na bazie tych obiektów zaczynają psuć gre.
Tak wiec stworzenie samego obiektu w Paralives to jakies 10 procent roboty i to najłatwiejsze do zrobienia. Gorzej z reszta software... Dlatego obawiam sie ze minie duzo czasu nim ta gra powstanie.
Weżmy na przyklad komputer i krzeslo i biurko. Biurko musi miec zaprogramowane sloty na obiekty stawianych na nim oraz czasem ma doczepione interakcje z komputerem , Komputer musi miec doczepione szereg interakcji dla sima to samo musi miec krzeslo - no tu akurat tylko jedną interakcje. No i wystarczy uzyc biurka z debug z gabinetu dedektywa zamiast normalnego i sim nie bedzie mogl pisac na komputerze ksiązek - obojetnie jaki to bedzie komputer.. Postawienie komputera na tym biurku usunie z komputera te interakcje. Bardzo mi sie spodobalo ze EA doczepila do klębków wełny interakcje dla kota w ostatnich akcesoriach, Taki drobiazg ale jak wzbogaca gre.
Tak ze Masse moze tworzyc sobie cudenka budowlane ale dla osob odpowiedzialnych za interakcje paraludkow z obiektami i za ich ruchy prawdopodobnie te schodki to ból głowy i zgrzytanie zębami, a nie zapomnijmy o psach i kotach bo i dla nich trzeba stworzyc takie same interakcje..
Niestety gra, to nie jest sama budowlanka ktora zdaje sie jest najlatwiejsza ale stworzenie oprogramowania dla tej budowlani by je do niej przyspawac. Kazdy obiekt uzytkowy w simsach czy krzeslo czy pólka ma przyczepiona interakcje dla kazdej grupy wiekowej, Jesli maluchy nie moga otwierac lodówki, to dlatego ze na lodowce nie ma tej interakcji dla maluchów.
CC obiekty tez maja takie interakcje identyczne jakie ma z obiekt na bazie ktorego CC powstało. Gdy EA zmienia aktualizacją te interakcje na obiektach to CC stworzone na bazie tych obiektów zaczynają psuć gre.
Tak wiec stworzenie samego obiektu w Paralives to jakies 10 procent roboty i to najłatwiejsze do zrobienia. Gorzej z reszta software... Dlatego obawiam sie ze minie duzo czasu nim ta gra powstanie.
Weżmy na przyklad komputer i krzeslo i biurko. Biurko musi miec zaprogramowane sloty na obiekty stawianych na nim oraz czasem ma doczepione interakcje z komputerem , Komputer musi miec doczepione szereg interakcji dla sima to samo musi miec krzeslo - no tu akurat tylko jedną interakcje. No i wystarczy uzyc biurka z debug z gabinetu dedektywa zamiast normalnego i sim nie bedzie mogl pisac na komputerze ksiązek - obojetnie jaki to bedzie komputer.. Postawienie komputera na tym biurku usunie z komputera te interakcje. Bardzo mi sie spodobalo ze EA doczepila do klębków wełny interakcje dla kota w ostatnich akcesoriach, Taki drobiazg ale jak wzbogaca gre.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
Alex Masse na Twitterze zamieścił gif, dodając komentarz:
"Układanie przedmiotów jest fajne. Zrobiłem ten fort z pudełek". Potem zaś dopisał (nie wiem, czy chodziło mu o tworzenie gry) - "To jest szczyt moich marzeń od siedmiu lat"
Ktoś go zapytał, czy inne rzeczy również można układać w takie stosy oraz czy parafolki mogą na przykład siedzieć w tak utworzonych kryjówka.Masse na to:
"Wiele obiektów można układać w stosy, dzięki czemu można zbudować fort z innych rzeczy!
Paras może mieć problem ze znalezieniem ścieżki do środka, więc na razie to tylko dekoracja"
"Układanie przedmiotów jest fajne. Zrobiłem ten fort z pudełek". Potem zaś dopisał (nie wiem, czy chodziło mu o tworzenie gry) - "To jest szczyt moich marzeń od siedmiu lat"
Ktoś go zapytał, czy inne rzeczy również można układać w takie stosy oraz czy parafolki mogą na przykład siedzieć w tak utworzonych kryjówka.Masse na to:
"Wiele obiektów można układać w stosy, dzięki czemu można zbudować fort z innych rzeczy!
Paras może mieć problem ze znalezieniem ścieżki do środka, więc na razie to tylko dekoracja"
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4060
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Przy okazji można zauważyć sporo innych smaczków - np podwieszany(?) sufit, podest, poduszki położone na krzesełku (też jedna na drugiej) i inne - oparte o krzesełko... Sporo roślin doniczkowych już nam pokazano - podobają mi się szczególnie te zwisające pnącza. Półki łączone pod kątem, dekoracje kuchenne - różne butelki, buteleczki, kubeczki... Na ścianie przy schodach poręcz mnie zaintrygowała - to listwa czy barierka zakończona listwą?
Jedynie kolorki trochę jakby wypłowiałe, ale myślę, że po tej neonowej czwórce to wszystko wydaje się teraz wypłowiałe
Oby tylko poprawili wygląd Paraludków!
Jedynie kolorki trochę jakby wypłowiałe, ale myślę, że po tej neonowej czwórce to wszystko wydaje się teraz wypłowiałe

- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
@Wikki
Troche źle przetlumaczone XD
This is peak 7 years old me dream
Doladnie znaczy :
To jest szczyt moich marzeń mnie jako siedmiolatka ( pewnie nie miał tej opcji w realu jako dziecko XD)
A poprawna polszczyzna : To był szczyt moich marzeń gdy miałem 7 lat.
Niekiedy używanie trybu czasu teraźniejszego w odniesieniu do przeszłości przez amerykanów czy anglików może czytelnika totalnie zmylić.. Tutaj wyszlo w twoim tlumaczeniu tak jakby Masse tylko po to zaczał robienie gry aby kiedyś ułożyć domek dla misia z pudełek .
Troche źle przetlumaczone XD
This is peak 7 years old me dream
Doladnie znaczy :
To jest szczyt moich marzeń mnie jako siedmiolatka ( pewnie nie miał tej opcji w realu jako dziecko XD)
A poprawna polszczyzna : To był szczyt moich marzeń gdy miałem 7 lat.
Niekiedy używanie trybu czasu teraźniejszego w odniesieniu do przeszłości przez amerykanów czy anglików może czytelnika totalnie zmylić.. Tutaj wyszlo w twoim tlumaczeniu tak jakby Masse tylko po to zaczał robienie gry aby kiedyś ułożyć domek dla misia z pudełek .
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
Kolejny filmik dot. Paralives. Tym razem jest związany z personalizacją nazwy! O to zresztą prosili fani m.in. na Reddit.
- Opcjonalny pseudonim
- Opcjonalne drugie imię
- Odwróć imię i nazwisko (bardzo powszechne w niektórych kulturach Azji Wschodniej)
- Wyłącz nazwisko lub imię, aby dodać: - Losowanie nazwisk.
- Uwzględnianie: - Artysty / pseudonimu.
Ponadto ujawniono, że nazwisko Maggie to Vaughan! (takie nazwisko wybrali głosujący na Patreonie).
- Opcjonalny pseudonim
- Opcjonalne drugie imię
- Odwróć imię i nazwisko (bardzo powszechne w niektórych kulturach Azji Wschodniej)
- Wyłącz nazwisko lub imię, aby dodać: - Losowanie nazwisk.
- Uwzględnianie: - Artysty / pseudonimu.
Ponadto ujawniono, że nazwisko Maggie to Vaughan! (takie nazwisko wybrali głosujący na Patreonie).